آسمان شب

قدم اول اینه که به گذشته و شکستات فکر نکنی.انگار که تازه متولد شدی.بدوووون هیچ پیشینه ای.حتی سرتو هم برنگردنی که پشتتو ببینی پشتت هیچی نیست حتی این ثانیه ای که گذشت فقط رو به جلو.جلو هم یه هدفه تا زمانی که بهش برسی.ازش فراتر نمیری.خیالبافی و تصور موفق شدنو خوشیای بعدشم ممنوع.

حتی هیچ کس دورو برتم نیست.تو تنهایی نه رقیبی نه دوستی.به هیچ کس فکر نکن.دوستت همونیه که تو وجودته.خودته.

به هیچ چی فکر نکن.

شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۴۴ ب.ظ

سارا جان تولدت مبارک

فردا ۲۰ آذر تولدته... تولدت مبارک سارا جان

هیچوقت با این موضوع که وبلاگ نویسا بیان بنویسن، من بخونمشون با اتفاقات و خاطراتشون زندگی کنم، درگیرشون بشم و یهو یه روز تصمیم بگیرن دیگه ننویسن و نباشن، نمیتونم کنار بیام!

خیلیم زیاد پیش اومده؛ خیلیا خسته شدن دیگه وبلاگ نویسی واسشون جذاب نیست یا اصلا چیزی پیش اومده در ارتباط با مخاطباشون که این فضا دلشونو زده.

میدونم هرکسی هرکار دوس داره میتونه بکنه اما این موضوع واسه من همیشه غم انگیز بوده.

دوست ندارم تاریخ انقضای کسی که باهاش مشکلی نداشتم هیچوقت تموم بشه.

من هر هفته پیش میاد که شبی خواب همکلاسیای قدیممو ببینم با وجودی که خوابا یا توش امتحانی دارم که نرسیدم بخونم یا دعواهای قدیمیم با بچه ها یه جوری ردش تو خواب هست اما وقتی بیدار میشم از اینکه فرصتی پیش اومد و من دوباره بچه هارو دیدمو باهاشون حرف زدم  کلی خوشحال میشم. انگار که فرصتی پیش بیاد بازم باهاشون خاطره بسازم هرچند الکیه و واقعی نیست!

به هرحال سارا جان امیدوارم هرجا هستی خوشحال باشی و فردا کلییی بهت خوش بگذره. تا همیشه یادم هست ۲۰ اذر تولد توعه.❤ 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۹
Asemane Shab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">